miercuri, 23 iulie 2014

Profesorii spun lucruri trăsnite...

Articolul de mai jos a fost primit prin poştă electronică în data de 29 februarie 2012 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.


Profesorii spun lucruri trăsnite...
(din ciclul: Ministerul Elucubraţiei Naţionale”)

„Hei, tu! Da, tu, băieţaş! Nu te mai mişca-n bancă!”
secvenţă emblematică din filmul „Zidul” (1982) de Pink Floyd
1. O profă către elev:
– Hei... tu, ăla din ultima bancă...
Fă un pas înainte şi ridică-te-n picioare!

2. Profu': Aţi înţeles?
Clasa: NUUUUU!!!...
Profu': Nu?! Să trecem mai departe...

3. Şi astfel eroul a ajuns acolo unde mîna omului
n-a pus piciorul niciodată.

4. Dacă nu vă faceţi temele, vă las cu mediile descheiate.

5. Mi se pare mie sau vorbesc?

6. Mergi în cancelarie şi, dacă nu e nimeni, cere-ţi permisiunea să iei catalogul.

7. Spune repede numele şi cum te cheamă...

8. Profesoara vine în clasă c-o planşă pe care era desenată o vacă şi zice:
– Copii, în faţa voastră aveţi o vacă.

9. Mă faceţi să mă simt ca-ntr-o grădină cu legume!

10. Hexagonul cu cinci laturi e triunghi.

11. Cubul este cea mai des folosită figură geometrică... a fost inspirată de capul elevilor.

12. Vă rog să desenaţi un cerc rotund.

13. Şi ne întoarcem înapoi la primul capitol...
„Să te întorci înapoi” nu e pleonasm... că te poţi întoarce
şi la stînga sau la dreapta. (profă de limba română – sic!)

14. Pe tine te-am „avut” la tablă?...

15. Voi sînteţi 30 de cretini, iar eu sînt unul.

16. Unde aţi învăţat, măi, să vă insultaţi în halul ăsta, imbecililor şi idioţilor ce sînteţi!

17. Măi fată, du-te 1.000 de ani în vremea epocii de piatră, că tu n-ai mai evoluat.

18. Andreea, înainteaza în faţă!

19. ...Şi atunci cîinele, de bucurie, i-a lins limba Vitoriei Lipan.
(pentru cine-a uitat, e vorba de romanul „Baltagul” de Mihail Sadoveanu)

20. (la o lucrare de control):
Nu mişcaţi! Cine mişcă, e mort!

21. Cei mai mulţi au o notă, majoritatea au două.

22. Par destul de dese, deşi sînt rare, chiar foarte rare, în realitate numărul lor fiind infinit.

23. M-am uitat de cîteva ori spre voi, dar nu s-aude.

24. Dacă vrei să faci pe prostu', te rog să vii în locul meu!

25. Nu te uita la mine, că n-ai ce vedea!

26. Cînd vin, să găsesc absenţii pe catedră. (... se referea la lista cu absenţi)

27. Vorbeşte, mă, că d-aia ţi-a dat statul limbă şi Dumnezeu carte!

28. Nu mai scrieţi cu voce tare, că-i deranjaţi pe ce-i care scriu în gînd!

29. Creşte în mod ascendent.

30. V-am jignit eu vreodată, tîmpiţilor!

31. Încercuiţi formula cu un dreptunghi.

32. Banca a doua, la tablă!

33. Trebuie să-l terminăm pe Ştefan cel Mare pînă poimîine!

34. (punctul 15 reloaded, în variantă feminină de data asta):
Voi sînteţi 40 de proşti şi eu sînt una singură.

35. Hai s-o facem amîndoi la tablă!

36. ...Şi vom obţine cercuri de diferite forme.
(profesor de fizică la propagarea undelor mecanice, Liceul Nicolae Bălcescu, Piteşti, 1986)

Articolul de mai sus a fost primit prin poştă electronică în data de 29 februarie 2012 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenţie: Comentariile care conţin violenţă de limbaj vor fi şterse!