duminică, 8 iunie 2014

Probele foto din cazul „Lasagna”

Articolul de mai jos a fost primit prin poştă electronică în data de 7 aprilie 2013 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.


Probele foto din cazul „Lasagna

autor: ziarul Kamikaze
data: 11 februarie 2013


    Legat de scandalul apărut în Marea Britanie, cel cu privire la carnea de cal de provenienţă românească şi isteria internaţională artificial creată în jurul acestui eveniment, vă prezentăm în cele ce urmează cîteva probe fotografice din Dosarul „Lasagna”.








Ca să-nţeleagă toată lumea la ce reclamă face trimitere imaginea de mai sus
(iar aici mă refer în special la colegii mei de liceu care trăiesc de foarte mult timp în străinătăţuri),
m-am gîndit că n-ar fi rău să inserez şi linkul cu pricina. Barem să ne rîdem cu toţii!




















În loc de post-scriptum savuraţi o ciocolată-n format electronic:



data: 19 martie 2013
sursa : Cotidianul.ro

Articolul de mai sus a fost primit prin poştă electronică în data de 7 aprilie 2013 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenţie: Comentariile care conţin violenţă de limbaj vor fi şterse!